czwartek, 16 stycznia 2014

My best friends

Hejka!
Opowiem wam trochę o przyjaźni.O takiej prawdziwej, nie zmyślonej.
Mam swoją NPNZ (Najlepsza Przyjaciółka Na Zawsze).Jest nią Jaga Rogusz. Pewnie wiele z was ma kumpelę od serca. Na niej nigdy się nie zawiodę.Zawsze doradzi, pomoże.Świetnie się razem bawimy :) 
Moje drugie bliskie mi koleżanki to :
Madzia Wojs 
Weronika Wilk.
Naprawdę zgrana z nas paczka.Czasem zdarzają się kłótnie,ale szybko odchodzą.
Jesteśmy naprawdę szalone ;p
Ostatni weekend spędziłyśmy na Uzborni, to taki lasek.
Świetnie się bawiłyśmy.
  
 To ja !! :) :)


Mam do was prośbę wszystkie moje koleżanki prowadzą bloga jedna z nich ma szanse wspuł pracować z naprawdę dobrą firmą.Wystarczy tylko,że wejdziecie na jej bloga i klikniecie na reklamę sklepu :Sheinside (z prawej strony).

Jaga Rogusz - jagodzianka2002.blogspot.com
Madzia Wojs - nwwordlby.blogspoy.com
Weronika Wilk - veronelle.blogspot.coM

A czy wy macie swoja najlepszą kumpele?
Jeśli tak to piszcie o tym w komentarzach ;*   

POZDRAWIAM <3

1 komentarz:

  1. Ojej, wzruszyłam się! Ty moja BFF lub NPNZ czy PPDKŻ
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)
Każdy komentarz motywuje :)
Pozostaw link do swojego bloga a na pewno wpadnę.

UWAGA!
Hejtami się nie przejmuję!!!